Oavsett vilket statistikpaket du har kan du komma åt samtalsspecifikationen för företagets samtal.
Om samtalsspecifikationen
Samtalsspecifikationen består av två flikar, Filter och Exportera.
Filter: I fliken Filter kan du titta på samtalsspecifikationen för din rapport. Specifikationen innehåller information om samtalens riktning, tidpunkt, källa, önskat mål, mål, kötid, längd och övrig information såsom om samtalet ej är besvarat.
Du kan i denna flik även söka på specifika nummer, samtalslängder etc. Klicka på Använd filter för att aktivera dina valda filter.
Exportera: I fliken Exportera kan du välja att exportera ut rapportens samtalsspecifikation. Likt exporteringsvalen för rapportena kan du välja att exportera innehållet till formaten för Excel samt CSV.
Klicka på Spara som fil eller Skicka som e-post beroende på hur du vill exportera specifikationen.
När du vill återvända till din rapportvy klickar du på Tillbaka i det övre högre hörnet.
Hur kommer jag åt samtalsspecifikationen?
För att se företagets samtalsspecifikation behöver du först generera en rapport över den period och de användare eller grupper du är intresserad av. När du genererat rapporten finns i menyn en flik som heter Samtalsspecifikation. Klicka på den.
Läs mer: